پنجشنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۱

مراسم تدفین دکتر علی شریعتی

حاضران در نماز : مصطفی چمران، صادق قطب زاده، ابراهیم یزدی، دکتر مفتح


 چه سرنوشتی! و چه زود راهشان از هم جدا شد
شریعتی درگذشت، امام صدر مفقود شد، چمران شهید شد، قطب زاده اعدام شد، یزدی طرد شد، مفتح شهید شد

۱۴ نظر:

  1. در این کشور(ایران)هر کس بهر شکل مخالف حاکمیت بازار و اسلام بازاریست،محکوم به مرگ است.چه روحانی باشد،چه غیر روحانی،چه ملی گرا باشد و چه مذهبی.جز اوائل انقلاب،سی سال است اسلام بازاری حاکم است،اسلام مداحی و نوحه خوانی و از امام حسین فقط سینه زنی را به مردم فهمانده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به توچه
      همینی که هست.
      بیشتر می خوای بفرما راه باز و جاده دراز
      اهل خونه نشینی و پشت کامپوتر نشینی اگه نباشی اونوقت همون بلایی که سر بقیه اومد سر تو هم می یاد.
      بی بخارای بدبخت!

      حذف
  2. یک مشت شارلاتان

    پاسخحذف
  3. نه روحانيون نه ساواك هيچكدوم عمق خطر شريعتي رو تشخيص ندادن، تنها MI6 انگليس بود كه فهميد و سريع كار دكتر رو تموم كرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. khob harkari mikonid mizarid gardane MI6 och baghie ,in kara to jomhuri eslami nahadinas dadasham valee koshtan in baba yeki az karaie khobi ke kardin bod mese shariatia bara mardom az shome akhonda khatarnak tarand

      حذف
  4. شریعتی‌ حتی استعداد و تونایی و بضاعت علمی‌ نوشتن کتاب را هم نداشت و تنها بالای منبر میرفت و با هدایت ساواک با آخوند مبارزه میکرد ، این هم مبارزه پنهان حکومت شاهنشاهی با نهاد روحانیت در ایران بود .

    این پروژه ساواک یکی‌ از موفقترین‌ها بود ، کار کمی‌ نبود با آخوند در بیفتد ،آخوندی که تا چند وقت پیش اختیار همه چیز را داشت ، بسیار طرح سنجیده و کارایی بود و شریعتی‌ وظیفه خود را به عنوان یک مامور ساواک به نحو احسن انجام داد ،جوانان را از پای منبر آخوند‌ها دور کرد و اسلام دیگری به جز آخوند را به آنان معرفی کرد ،نباید تحولات و پدیده‌های آن زمان را با معیار‌ها و داده‌های اجتماعی کنونی‌ سنجید .

    اگر شریعتی نبود جوانانی که به دنبال اسلام می‌رفتند چاره ی بجز پناه بردن به آخوند را نداشتند و این یک مسیر انحرافی برای آنان بود.
    خوب در سخنان شریعتی‌ اندیشه کنید ،پراکنده گویی و تناقض‌های زیادی می‌بینید که همان‌ها بعد‌ها چالشی برای اسلامیون میشد و اسلام را بی‌ اعتبار می‌کرد ،برای هر اسطوره اسلامی یک تفسیر نامربوط درست می‌کرد که خیلی‌ هم استقبال میشد و همه ضّد الگو‌های رایج آخوند بود.

    پاسخحذف
  5. شریعتی یه آدم متحجر و کینه ای بود که رفت تحصیل کرد برای ماله کشی اسلام

    پاسخحذف
  6. واقعا بعضیا فکر میکنند که شریعتی با ساواک و حکومت شاهنشاهی همراه بوده؟ بندگان ساده خدا ، شریعتی بود که طرح ولایت فقیه رو با ماله کشی راه اندازی کرد.وگرنه اخوندها احمق تر از اون بودند که این طرح رو پیش ببرن. البته الان اخوندها خیلی تخمه سگ تر از اون حرفا هستن و خیلی زرنگ و پفیوز تر شدن. من خودم شخصا حالم از شریعتی بهم میخوره. کلا با ادم ماله کش مشکل دارم.جالبه شریعتی چه تعریفی از خامنه ای میکنه تو یکی از نوارهاش

    پاسخحذف
  7. کسانی که در مورد شریعتی و اهدافش چیزی نمیدونن لطف کنند زیاده روی نکنند !

    از روی احساسات و تعصب و اینکه مثلا از اسلام بدشون میاد همه چیو سیاه میبینن و هر کسی در این مسیر باشه رو فاشیست و خائن به وطن میدونن !...

    شریعتی یک نفر بود که اسلام حقیقی رو تا جایی که تونست نشان داد !.. در این راه با اگاهی از جانش گذشت و مردانگی و غیرت خودش رو به کسانی که باید بفهمند فهماند ..

    پاسخحذف
  8. متاسفانه هر جا سخن از فحاشی و ناسزا گوییست،نام ایرانی میدرخشد.کسی که منطق داره فحش نمیده.تو که به شریعتی (یا هر کس دیگه)فحش میدی اولا باید کتالبهاش رو درست خونده باشی،ثانیا برای هر مطلب که باب دلت نیست یک جواب منطقی داشته باشی .با فحش دادن فقط ارزش ،احترام و شخصیت خودت رو نشون میدی که از چه مسلکی هستی.

    پاسخحذف
  9. جواب ابلهان خاموشیست .. گرامی وقتی توان و قدرت این رو نداری که بتونی محترمانه حرفهات رو بگی ! دم از ازادی ! دم از مطالعه و دم از انسانیت نزنید !...

    کسانی که دشمن شریعتی هستند .. یا اصولا شریعتی رو نمیشناسن و از شریعتی چند کلمه نقل قول شنیدن که فلان و بهمان گفته ! یا اینکه تندروهای مذهبی هستند یا اینکه کلا برای جنبش شر قدم بر میدارند ! و شریعتی اولین نفری بود که این جنبش رو شناسایی کرد

    پاسخحذف
  10. عدالت یک نظام مصنوعی پس از مرگ نیست (امام حسین میره به بهشت و یزید به جهنم) , عدالت زیر بنای جهان هستی است (اگر یک ساختمان زیر بنا و پایه های اون رو بتن و اهن در نظر بگیریم در صورت سست شدن یا درست اجرا نشدن این پایه ها این ساختمان قطعا فرو خواهد ریخت) بنابراین نظامی , جامعه ای , ایدئولوژی که در ان عدالت نباشد یک جامعه ای بیمار و منحرف و موقتی ه که محکوم به فرو پاشی و زوال است .

    دکتر علی شریعتی

    پاسخحذف
  11. شریعتی آدم ساده و مذهبی بود اما متاسفانه از ضعفهای این دین وشعور عظیم شیطان حکومت جهانی فراماسونری بی خبر بود (مثل شاه !) آنها تصمیم گرفته بودند شاه را به علت عدم تمکین برای راه انداختن جنگ ایران وعراق - مقاومت در برابر ترانزیت مواد مخدر - گستاخ شدن وابتلا به بیماری سرطان وو.... عوض کنند وخمینی را هم به یکی ارآلترناتیوها در آب نمک خوابانده بودند اما میترسیدند مردم یک آخوند را قبول نکنند لذا پیشنهاد رهبری کودتای 57 را به شریعتی دادند (توسط یزدی خائن ماسونی )شریعتی انسان پاکدامنی بود ونپذیرفت لذا یزدی ترتیبات کشتن اوراداد و همین جمعیت نماز گزار درواقع تیم ترور او هم بودند وحتی جسدش را هم به ایران نیاوردند تا حقایق مکتوم بماند معمار افتضاح 57 علاوه بر خائنان و خرفتان داخلی باشگاه رم امریکا و پروفسور اورلیو پچی مغز اهریمنی دوران بود و برژینسکی وکارتر هم عمله های او.

    پاسخحذف
  12. نانشناس گرامی ..

    شریعتی خیلی قبل تر به حکومت و جنبش منفی شیطان ( جنبش شر) اشاره میکنه و ادم ساده ای نبود ! ایشان در قسمتی از صحبتهایشان در مورد دست مرموزی صحبت میکنه که از خارج ایران با عده ای از داخل ایران همکاری میکنه تا کشور و مردم جهان رو به سمتی که میخوان سوق بده ..در این باره میتونید به سخنرانیهای دکتر در مورد فاطمه فاطمه است و از این قبیل گوش بدید .

    و این جنبش منفی رو به نظر من خیلی عظیم تر از فراماسونری ها میدید و شاید بشه گفت فراماسونری ها فقط قسمتی از این جنبش عظیم هستند که میخوان جهان رو در اختیار بگیرن نه همش.!

    پاسخحذف